اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

توانمندسازی باید مدیریت شده انجام شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: توانمندسازی در حوزه‌های مختلف باید به صورت مدیریت شده انجام شود.

توانمندسازی باید مدیریت شده انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عباسی ظهر امروز در شورای ادرای شهرستان زنجان به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: همه افراد وظیفه دارند به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به برخی از سیاست‌های ابلاغ شده در این زمینه افزود: دانش‌محور بودن این نظام از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر همه سازمان‌ها در تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب هستند، اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم در رسیدن به اهداف توانمندسازی است.

وی با تاکید بر انجام توانمندسازی اقتصادی اضافه کرد: به تبع توانمندسازی اقتصادی، توانمندسازی انسانی و فیزیکی نیز باید از سوی مسئولان صورت گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه توانمند‌سازی در چهار حوزه مختلف تعریف شده است، اضافه کرد: به منظور توانمندسازی باید موارد موجود در این زمینه رعایت شود.

وی در ادامه با اشاره به انجام بحث‌های آموزشی در زمینه توانمندسازی افزود: انجام آموزش، موجب بهتر اجرا شدن توانمندسازی می‌شود.

در ادامه این جلسه از فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به لحاظ اقدامات ارزنده نیروی انتظامی تقدیر شد.

در پایان این جلسه مدیرانی که در شهرستان زنجان در ماه‌های اخیر معارفه و آغاز به کار کرده‌اند، معرفی شدند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول