اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تلاش بیشتری در زمینه مدیریت بحران صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: با توجه به موقعیت کشور هر روز با وقوع بلایای طبیعی مواجه هستیم، می‌طلبد تلاش‌های بیشتری در زمینه مدیریت بحران صورت گیرد.

تلاش بیشتری در زمینه مدیریت بحران صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جلسه ستاد حوادث این شهرستان اظهار داشت: این جلسه با هدف تبیین و بررسی مشکلات به وجود آمده هنگام وقوع بلایای طبیعی برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت کشور هر روز با وقوع بلایای طبیعی مواجه هستیم، می‌طلبد تلاش‌های بیشتری در زمینه مدیریت بحران صورت گیرد.

غنچه‌پور با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شده است، تصریح کرد: می‌طلبد اداره‌ها و نهادهایی که با حیات مردم سر و کار دارند، همواره از آمادگی لازم برخوردار باشند و تمهیدات لازم توسط آن‌ها اندیشیده شود تا هنگام وقوع حوادث با مشکل اساسی مواجه نشویم.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی ابراز داشت: با توجه به اینکه شاهرگ هر شهر نیروی انتظامی آن است، باید تلاش شود تا امنیت در هر زمان برقرار باشد.

غنچه‌پور عنوان کرد: طی یک مرحله برای سنجش آمادگی اورژانس، آتش‌نشانی و مرکز پلیس 110 هنگام اوج ترافیک با آن‌ها تماس گرفته شد.

فرماندار جیرفت گفت: اورژانس طی هشت دقیقه و آتش‌نشانی 10 دقیقه در محل مورد نظر حضور یافتند.

وی اذعان داشت: همچنین در پی یک فراخوان استانی تمام اداره‌ها و نهادهای شهر جیرفت باید طی 48 ساعت آینده برای حضور به موقع با توجه به نوع حادثه با تمام لوازم و امکانات ویژه حوزه کاری خود در محل اعلام شده آمادگی کامل داشته باشند.

غنچه‌پور با تأکید بر حضور مدیران در این مانور خاطرنشان کرد:‌ این مانور برای سنجش و کنترل مدیریت بحران اداره‌ها و نهادها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول