اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 30 داور منتخب

داور قمی قاضی سوپر لیگ کاراته شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از انتخاب داور قمی برای قضاوت در مسابقات سوپر لیگ و همچنین لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

داور قمی قاضی سوپر لیگ کاراته شد

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: داور قمی از سوی کمیته داوران فدراسیون کاراته برای قضاوت در فصل جدید پیکارهای قهرمانی سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور دعوت شد.

وی تصریح کرد: این مایه مباهات کاراته قم است که علاوه بر حضور موفق در بخش قهرمانی و کارهای زیربنایی کاراته، در سایر قسمت‌ها نیز توانمندی‌های قابل توجهی داریم که یکی از آن‌ها حضور موفق داوران قمی در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی است

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: در حالی که قم طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان یکی از قطب‌های رشته کاراته در کشور شناخته می‌شود، داوران این رشته نیز برای خود جایگاه مناسبی در میادین مختلف دارند.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر داوران کاراته قم حضور در رقابت‌های مهم برون مرزی نظیر پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا و همچنین میادین بین‌المللی و مهم کشوری را تجربه کرده‌اند و اکنون نیز در آستانه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های برتر و همچنین سوپر لیگ کاراته کشور یکی از داوران قمی برای قضاوت مسابقات انتخاب شد.

عابدی بیان داشت: این داور با تجربه و با دانش کاراته استان قم حسن عباس‌زاده است که در سال 2010 حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ یکی از میادین موفق و درخشان قضاوت وی بود و بعد از آن نیز موفق به گذراندن مدارج عالی قضاوت در کاراته شده است.

وی یادآور شد: عباس‌زاده در حال حاضر یکی از بهترین داوران کاراته کشورمان محسوب می‌شود که با دعوت کمیته داوران فدراسیون کاراته، در بین اسامی داوران دعوت شده برای قضاوت در پیکارهای لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور قرار دارد.

رئیس هیئت کاراته استان قم با بیان اینکه عباس‌زاده امسال مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در زنجان را نیز قضاوت کرده است، ابراز کرد: کمیته داوران فدراسیون کاراته برای قضاوت پیکارهای لیگ برتر و سوپر لیگ 30 داور را معرفی کرده است که عباس‌زاده نیز در بین نفرات دعوت شده حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور که دو تیم از قم نیز در آن حضور دارند از روز جمعه چهاردهم مهر ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول