اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

کاراته‌کای قمی به تیم‌ ملی امید زیر 23 سال دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از دعوت کاراته‌کای قمی به اردوی تیم‌های ملی رده سنی زیر 23 کاراته کشورمان خبر داد.

کاراته‌کای قمی به تیم‌ ملی امید زیر 23 سال دعوت شد

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هم‌زمان با تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه آماده می‌کند، تیم‌های ملی زیر 23 سال نیز آماده رقابت‌های مهم آتی خود می‌شوند.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای حاضر در اردوی تیم‌های ملی کاراته امید کشورمان هم‌زمان با اردوی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان که در ماه‌های اخیر در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود، اردوی آماده‌سازی خود را در شهر تهران برگزار خواهند کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: با تصمیم کادر فنی تیم‌ ملی کاراته امید کشورمان، این اردو از روزهای پایانی هفته جاری به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی کاراته رده‌ سنی امید کشورمان در حالی برگزار می‌شود که یک کاراته‌کای قمی نیز در این اردو با حریفان خود به انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خواهد پرداخت.

عابدی بیان داشت: با برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته ملی‌پوشان در حالی به اردو می‌روند که در بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی، امید سید مهدی موسوی‌پور به عنوان یک نماینده کاراته قم در تیم ملی امید حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت کاراته استان قم خاطر نشان کرد: همان‌گونه که کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان کشورمان قرار است آذر ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی جهان در شهر پاریس فرانسه اعزام شوند، کاراته‌کاهای امید نیز خود را برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان کاراته رده سنی امید امسال به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشدند، بیان داشت: در صورتی که تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام می‌شد چند کاراته‌کای شاخص داشتیم که می‌توانستند با کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا بازگردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول