اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان:

حضور در کربلای ایران موجب آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: حضور در کربلای ایران موجب آشنایی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌شود.

حضور در کربلای ایران موجب آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس می‌شود

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با حضور در این مناطق با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در این مناطق موجب آشنایی آنان با فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تغییر روحی دانش‌آموزان را از برکات این سفر معنوی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق جنگی جنوب با فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هر آنچه که تاکنون در خصوص این دوران شنیده بوده‌اند را به عینه مشاهده می‌کنند، یادآور شد: حضور در کربلای ایران موجب آشنایی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌شود.

احمدی‌تبار با اشاره به حضور دو روزه دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی تصریح کرد: بازدید از یادمان‌های اروندکنار، شلمچه، دهلاویه و هویزه از برنامه‌های راهیان نور دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این اردوها برای دانش‌آموزان خبر داد و یادآور شد: برگزاری مراسم شبی با قرآن و مسابقات قرآنی و فرهنگی از برنامه‌های این اردوها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در رزمایش از دیگر برنامه‌های این اردوها است، تصریح کرد: دانش‌آموزان از نزدیک با عملیات‌های بازسازی شده آشنا می‌شوند.

احمدی تبار بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در این مناطق موجب آشنایی این قشر با دوران دفاع مقدس می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول