اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

بانک‌ها با کاهش بروکراسی‌های اداری تولید کنندگان را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: بانک‌ها به بحث تولید توجه داشته باشند و تولید کنندگان را با حمایت و کاهش بروکراسی اداری در ارائه خدمات و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همراهی کنند.

بانک‌ها با کاهش بروکراسی‌های اداری تولید کنندگان را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز و در جلسه کارگروه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی شهرستان بردسکن اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات موجود کشور، ایمان قوی و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

فرماندار بردسکن افزود: بانک‌ها به بحث تولید توجه داشته باشند و تولیدکنندگان را با حمایت و کاهش بروکراسی اداری در ارائه خدمات و اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی همراهی کنند.

فرماندار بردسکن در ادامه به تولید داخل و فرهنگ استفاده از آن اشاره کرد و گفت: تفکر فرهنگ مصرف کالای داخلی را باید از خانواده داشته باشیم.

عباسپور با اشاره به نامه 110 سال قبل علمای اصفهان در مصرف نکردن کالای خارجی اظهار داشت: اکنون هم باید با جدیت این اقدام مهم در دستور کار ما قرار گیرد، آمریکا و دیگر دشمنان ما درصددند تا نظام اسلامی و مردم ما را از طریق اقتصادی فلج کنند که با هوشیاری ملت ایران آخرین ترفند دشمنان نیز  نقش بر آب خواهد شد.

وی هم‌افزائی مسئولان را در این راستا مهم دانست و افزود: تدبیر و برنامه‌ریزی مسئولان تاثیر فراوانی را دارد.

مصرف کالای ایرانی به اقتصاد و به اشتغال کشور کمک می‌کند

در ادامه حجت‌الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در جلسه کمیته کارگروه تولید ملی شهرستان بردسکن نیز گفت: استفاده از کالای خارجی یک فرهنگ غلط است و مردم بدانند در صورت استفاده از کالای خارجی به نوعی حمایت از دشمن را انجام می‌دهند.

وی افزود: وقتی کالای غیرایرانی خرید می‌شود به اقتصاد کشورهای دشمن ایران کمک شده و ضرر آن به تولید کشور است.

امینی با برشمردن احادیثی از امامان معصوم(ع) اظهار داشت: مردم باید در زمینه تولیداتی که خود می‌توانند داشته باشند همت بیشتری را داشته باشند و تنبلی را کنار بگذارند.

امام جمعه بردسکن اظهار داشت: چارچوب اقتصاد مقاومتی و چگونگی اجرای این فرهنگ باید با کمک مسئولان در هر سه قوه به جد دنبال شود و از طرفی مردم ما هم باید با درک وضعیت کشور مانند گذشته و با جسارت بیشتر توطئه دشمن را خنثی کنند تا دشمن نتواند فکری را در مورد ایران و ملت ما داشته باشند.

هنر می‌تواند در اقتصاد تاثیرگذار باشد

حسن مدرس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن نیز اظهار داشت: همه کسانی که در اقتصاد دستی دارند می‌دانند که هنر بهترین حرکت را می‌تواند در عرصه اقتصادی داشته باشد.

مدرس، کمک به کار هنر و توجه به آن را مورد تاکید قرار داد و افزود: کشور ما بسیار قدرتمند است و بجا است همه دستگاه‌ها از هنرمندان و صدا و سیما را در تهیه و نگاه هنری که هنر می‌تواند در اقتصاد داشته باشد حمایت کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول