اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در شبانکاره ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: توسعه مرکز بهداشتی و درمانی شبانکاره و ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در این منطقه امری ضروری است.

ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در شبانکاره ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم خداوند متعال پیامبری از جنس انسان‌ها را برای راهنمایی و هدایت انسان‌ها مبعوث کرد، اما عده‌ای حضور پیامبران را عادی پنداشتند و این امر سرمنشا تمامی مشکلات بشر و تفرقه‌ای است که در دین اسلام شاهد آن هستیم.

امام جمعه شبانکاره خاطرنشان کرد: ما باید در عمر کوتاه مدت خویش که مانند یخی که ذوب می‌شود در حال تمام شدن است در مسیر نبی اکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) که مسیری پر فراز و نشیب است گام برداریم و از این طریق برای رسیدن به فلاح و رستگاری تلاش کنیم.

حمادی بیان داشت: دشمنانی که آنروز مقابل نبی اکرم (ص)و ائمه همام (ع) ایستادند هنوز هم هستند و توهین به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) ناشی از گژراهه‌ای است که از بعثت شکل گرفت.

وی اضافه کرد: کسی به فلاح و رستگاری و سربلندی می‌رسد که موفق به تزکیه نفس، عمل به اوامر و دستورات حضرت باری‌تعالی و دوری از منکرات است.

این مسئول اذعان داشت: معمار کبیر انقلاب هم تاکید و توجه فراوانی به تزکیه نفس برای سربلندی و عزت جامعه داشته‌اند و همواره همگان را به دوری از منیت دعوت می‌کردند.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: خداوند متعال به کسانی که در مسیر منکرات داده وعده عذاب داده و این عذاب نه تنها در آخرت خواهد بود، بلکه لشکریان خداوند در همین دنیا به انسان تذکر می‌دهند.

حمادی ابراز داشت: امنیت از مهم‌ترین نیازهای بشر است و خداوند متعال با دستور ساخت خانه کعبه هم مکانی برای عبادت بندگان ایجاد و هم خانه‌سازی و ساختمان سازی برای امنیت بیشتر را به انسان‌ها آموزش داد.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت تنها بر عهده حکومت نیست، گفت: برقراری امنیت تنها بر عهده حکومت نیست و افراد با تزکیه خود می‌توانند در جامعه، خانواده و کشور امنیت برقرار کنند.

امام جمعه شبانکاره به بحث گرانی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: بحث گرانی‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در روزهای گذشته است و انتظار می‌رود مسئولان در بخش‌های تابعه شهرستان نیز اقدامات گسترده و لازم به‌منظور مبارزه با گرانی‌، احتکار و ... انجام دهند، زیرا اگر اجناس احتکار و کالا در اختیار مردم قرار نگیرد با مشکل مواجه می‌شوند.

حمادی خواستار ایجاد داروخانه شبانه روزی در شبانکاره شد و یادآور شد: توسعه مرکز بهداشتی و درمانی شبانکاره از مهم‌ترین اولویت‌های بخش شبانکاره با توجه به جمعیت بالای شهر و مراجعات از روستاهای همجوار به این مرکز است و انتظار می‌رود با ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در شبانکاره مشکل مردم برای مراجعه به مرکز شهرستان در صورت ضرورت رفع شود.

امام جمعه شبانکاره بیان داشت: نوسازی شبکه آب شهری و روستایی و گسترش شبکه توزیع برق با توجه به گسترش محدوده شهر و ایجاد محلات جدید در شهر یکی از ضروریاتی است که مدیران شهرستان باید زمینه را برای آن هموار کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول