اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان خبر داد

ارائه 15 میلیارد ریال تسهیلات بانک سپه به مردم

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان گفت: این بانک طی سال 1390 و 6 ماه سال 1391 در حدود 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان و به منظور رفع نیاز‌های ضروری مردم پرداخت کرده است.

ارائه 15 میلیارد ریال تسهیلات بانک سپه به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن میرزاعبداللهی‌ها ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر استکبار جهانی تمام امکانات خود را در جبهه اقتصادی بسیج کرده است تا کشور را به زانو درآورد، اما مردم و نظام ایران با هوشیاری و برخلاف تمام شیطنت‌های بیگانگان، عاقلانه و عالمانه ایستادگی می‌کند.

وی کمک به تولید و بخش‌های مولد و اشتغال‌زا را امری حیاتی برای پشت سر گذاشتن شرایط کنونی و خنثی کردن تمام ناملایمات و نامهربانی‌های غیر عادلانه استکبار جهانی ضد کشور عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا بانک سپه در سطح کلان و با تدوین استراتژی‌های مشخص، تمام تلاش خود را برای کمک به بخش‌های مولد و طرح‌های استراتژی و حیاتی کشور مانند استخراج نفت، ذخیره سازی نفت و کمک به ایجاد نیروگاه‌های برق آبی به کار گرفته است.

مدیر بانک سپه استان اصفهان تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا یاور خوبی برای تولید‌کنندگان استان، تولید و اشتغال‌زایی باشیم.

وی تصریح کرد: این بانک طی سال 1390 و شش ماهه سال 1391 مبلغی در حدود 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان و به منظور رفع نیاز‌های ضروری مردم پرداخت کرده است.

میرزاعبداللهی‌هاتاکید کرد: بانک سپه در راستای وظایف قانونی خود و همچنین برای شکوفایی صنعت استان، مبلغ 5 هزار و 707 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت هزینه کرده است که این هزینه در سال 1390 و طی شش ماهه سال جاری انجام شده است.

وی با توجه به اهمیت بخش کشاورزی گفت: بانک سپه در سال گذشته، بیش از 579 میلیارد و 562 میلیون ریال به بخش کشاورزی اختصاص داده است و این روند طی شش ماهه ابتدای سال جاری نیز ادامه یافته و بانک سپه طی نیمه ابتدای سال جاری، بالغ بر 235 میلیارد و 658 میلیون ریال به بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده است تا این بخش مولد و اشتغال‌زا که اقتصاد کشور از آن بهره فراوان می‌برد، با آسودگی به سوی موفقیت قدم بردارد.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان پرداخت 7 هزار و 121 میلیارد ریال تسهیلات به بخش بازرگانی و خدمات را از دیگر اقدامات بانک سپه عنوان کرد و ادامه داد: کسب رتبه نخست بانک سپه در پرداخت تسهیلات به بازسازی بافت‌های فرسوده به دلیل اولویت مهم این بانک در حفظ جان مردم و فراهم‌کردن شرایط لازم برای رفع مشکلات بوده است.

وی گفت: در کمک‌رسانی به بافت‌های فرسوده بانک سپه، طی سال گذشته و شش ماهه نخست سال جاری، مبلغی در حدود 191 میلیارد و 600 میلیون ریال به بازسازی بافت‌های فرسوده اختصاص داده شده است.

میرزاعبداللهی‌ها اهتمام بانک سپه برای رفع نیازهای ضروری مردم و برنامه ویژه این بانک برای نوسازی نانوایی‌های استان اصفهان را از دیگر اهداف و عملکردها‌ی بانک سپه برشمرد و تصریح کرد: برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بانک سپه در سال گذشته 31 میلیارد و 500 میلیون ریال و در شش ماهه نخست سال 1391 مبلغ 56 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

* 200 دستگاه عابربانک در سطح استان جوابگوی نیاز مراجعه‌کنندگان است

وی تعداد پایانه فروش بانک سپه در سطح استان اصفهان را 9 هزار و 719 مورد عنوان کرد و تعداد دستگاه‌‌های عابربانک سپه در سطح این استان را 200 عدد برشمرد و گفت: با توجه به تعداد 161 شعب فعال بانک سپه در سطح استان، سرانه خودپرداز‌های بانک بیش از یک دستگاه عابر بانک برای هر شعبه است.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان با اشاره به عاملیت بانک سپه برای خرید گندم کشاورزان تصریح کرد: کمیته ویژه‌ای به منظور تعیین تکلیف وصول مطالبات معوقه در بانک سپه استان اصفهان تشکیل شده است.

میرزاعبداللهی‌ها گفت: بدهی‌های شرکت گیتی‌پسند به بانک مبلغی در حدود 10 میلیارد ریال است که پس از پرداخت شرکت و خارج شدن از لیست معوقه‌ها در صورت لزوم همکاری‌های لازم با شرکت گیتی‌پسند انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول