اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیل امور تولید استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تصویب استمهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی 125 واحد صنعتی و تولیدی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیل امور تولید استان آذربایجان‌شرقی از تصویب استمهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی بیش از 125 واحد صنعتی و تولیدی استان خبر داد.

تصویب استمهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی 125 واحد صنعتی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی امشب در حاشیه چهارمین جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران از تصویب استمهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی 125 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی در این جلسه خبر داد.

وی اظهار کرد: پرونده 125 واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌شرقی که از حیث بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی با مشکل مواجه بودند و پرونده آنها قبلاً در کمیته‌های ستاد تسهیل در سطح استان و شهرستان‌ها بررسی شده بود، در جلسه امروز این ستاد به تصویب اعضا رسید.

عظمایی افزود: برخی از این پرونده‌ها مربوط به واحدهای تولیدی مناطق زلزله‌زده استان بود که امیدواریم با توجه به شرایط خاص این منطقه مشکلات آنها حل شود.

وی با بیان اینکه پرونده چند واحد تولیدی دیگر نیز با حضور صاحبان آنها در این جلسه بررسی شد، افزود: اغلب مشکلات این واحدها به کمبود سرمایه در گردش مربوط بود، ضمن اینکه برخی واحدها با مشکل وثیقه و استمهال تسهیلات بانکی مواجه بودند که با تصویب ستاد، مشکل آنها به زودی برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی همچنین از اجرایی شدن 88 درصد از مصوبات سه جلسه قبلی ستاد تسهیل امور تولید استان خبر داد و افزود: 12 درصد باقیمانده نیز به دلیل عدم مراجعه سرمایه‌گذاران واحدهای مشکل‌دار برای ارائه مدارک مورد درخواست بانک‌ها و برخی مشکلات موجود در سیستم بانکی هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول