اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویین زهرا خبر داد

توسعه و نوسازی بقاع متبرکه بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویین زهرا از اختصاص اعتبار برای توسعه و نوسازی پروژه‌های بقاع متبرکه بویین زهرا خبر داد.

توسعه و نوسازی بقاع متبرکه بویین زهرا

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی در حوزه بقاع متبرکه این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد ریال به امر توسعه، مرمت و نوسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در این شهرستان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تخصیص پیدا کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: نوسازی و ترمیم صحن‌های مساجد و تکایایی مذهبی نیز جزو وظایف اولویت‌دار این اداره در طول سال قرار دارد.

وی با بیان اینکه ضرورت ترویج فرهنگ اهل بیت تاکنون ضامن بقا و پایداری نظام اسلامی بوده است، عنوان کرد: اسلام‌دوستی و اشتیاق ملت ایران به آرمان‌های اسلامی تاکنون سبب اقتدار کشور در بخش‌های مختلف شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: توسعه فرهنگی در بقاع متبرکه نیز از جمله طرح‌هایی است که با جدیت ویژه در این شهرستان در حال انجام است.

کریمی بیان کرد: تلاش و جدیت در امور مربوط به فرهنگ اسلامی سبب نشاط و تعالی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های قرآنی در این شهرستان عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا در این بخش نیز توانسته فعالیت‌های مختلفی را به انجام برساند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راهبرد‌های اطلاع‌رسانی در خصوص مسائل فرهنگی باید تغییر یابد.

کریمی بیان کرد: بهره‌گیری از روحانیون و مبلغان دینی در اماکن مذهبی و امامزاده‌ها می‌تواند سهم‌ مهمی را در توسعه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشد و سبب جذب جوانان شود.

وی با بیان اینکه نوسازی محوطه مساجد نیز از جمله طرح‌هایی است که در اولویت کار‌های این اداره قرار دارد، اضافه کرد: فعالیت‌های مختلف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا در حوزه مساجد بسیار گسترده و چشم‌گیر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا خاطر نشان کرد: تداوم پیشرفت کشور با همت همه مردم و مسئولان محقق می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول