اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

توسعه شهرک‌های‌ صنعتی عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و ایجاد اشتغال یکی از عوامل تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی است.

توسعه شهرک‌های‌ صنعتی عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بدون ‏تردید استقرار نظم و امنیت کشور مرهون و مدیون ایثارگرى و فداکارى پرسنل سخت‏کوش نیروى انتظامى است که در مسیر آسایش و ارتقاى احساس امنیت عمومى در اقصى نقاط کشور تلاش می‌کنند.

وی در ادامه به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سفر محمود احمدى‌نژاد به نیویورک یک نقطه عطف در دیپلماسى کشور تلقى می‌شود و منشأ ارزیابى‏ها و تعبیر و تفسیرهاى مختلف شده است.

خطیب جمعه سیاهکل به چند مرحله بازدید خود از شهرک صنعتی سیاهکل اشاره کرد و گفت: حمایت از شهرک‌های صنعتی می‌تواند به مقابله با تحریم‌ها کمک کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شهرک صنعتی سیاهکل خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی و ایجاد اشتغال یکی از عوامل تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی است و مدیران و مسئولان شهرستان و استان باید برای تحقق پیام مقام معظم رهبری تلاش کنند.

شیدایی از مسئولان خواست با جلوگیری از واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی و حمایت بیشتر از تولیدات داخلی به توسعه اشتغالزایی در کشور کمک کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول