اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری انجام شد

برگزاری 5 تور صنعتی توسط شهرک‌های صنعتی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری 5 تور صنعتی شامل بازدید از صنعت سنگ استان کرمان، تور صنعتی تهران، بازدید از دو واحد صنعتی و شرکت گل‌گهر سیرجان توسط این مجموعه برگزار شده است.

برگزاری 5 تور صنعتی توسط شهرک‌های صنعتی کرمان

حمید قاسم‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دستورالعمل اعطای مشوق به واحدهای تولیدی و صنعتی برای اجرا از شهریور ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری از سوی هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تصویب رسیده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این دستورالعمل علاوه بر حمایت از صنایع کوچک، میزان سفته‌های واخواستی کاهش یافته و شرایط برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی استان‌ها به نحو مناسب‌تری فراهم می‌شود.

قاسم‌نژاد ابراز داشت: اعطای این مشوق‌ها به مبالغ تعدیل بدهی‌ها مشروط به پرداخت نقدی 50 درصد از اصل بدهی ناشی از مبالغ مندرج در سفته‌های واخواستی و سایر بدهی‌های مربوطه است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 دوره آموزشی با حضور 653 نفر برای صنایع کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان برگزار شده است.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: دوره آموزشی اطفای حریق و راهکارهای پیشگیری از مهمترین این دوره‌ها است که تاکنون 11 دوره با حضور 266 نفر برگزار شده است.

وی گفت: این دوره برای 500 نفر از شاغلان واحدهای صنعتی استان کرمان تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری پنج تور صنعتی شامل بازدید از صنعت سنگ استان «ایران تایل» و «نقش حجر»، تور صنعتی و نمایشگاهی تهران بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان و بازدید از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی شمس‌آباد و تور صنعتی بازدید از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان برگزار شد.

قاسم‌نژاد ابراز داشت: برای طرح حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی نیز یک پایان‌نامه با موضوع «ارایه برنامه جامع مدیریت پسماندهای شهرک صنعتی شماره یک کرمان» مورد حمایت این شرکت قرار گرفت.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول