اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حرفه‌آموزی کمیته امداد خبر داد

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل حرفه‌آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال 30 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند.

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زهک، مهرعلی حق‌گویان در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی این نهاد در شهرستان زهک اظهار داشت: از تعداد 30 هزار فرصت شغلی، 3 هزار و 62 فرصت شغلی سهم سیستان‌وبلوچستان است که تا پایان سال محقق می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد فرصت شغلی پیش‌بینی شده، تاکنون 11 هزار فرصت شغلی در کشور محقق شده است.

 مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور یکی از برنامه‌های این نهاد برای آموزش مددجویان را ایجاد بستر اشتغال پایدار از طریق آموزش رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر برنامه‌ریزی‌های لازم بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور انجام شده است و به همین منظور 14 مجتمع کارگاهی و آموزشی در سیستان‌وبلوچستان احداث شده و درحال آموزش به مددجویان این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع کارگاهی زهک با 140 میلیون تومان هزینه، در مرداد ماه امسال به بهره‌برداری رسید که در نخستین دوره آموزشی آن، 330 مددجوی شهرستان زهک در رشته‌های مختلف در حال گذراندن دوره‌های آموزش هستند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول