اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان امور مالیاتی کشور:

12 هزار نفر جذب ادارات دارایی سراسر کشور می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی جذب ادارات دارایی سراسر کشور می‌شوند.

12 هزار نفر جذب ادارات دارایی سراسر کشور می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین وکیلی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری سالن‌های خدمات مؤدیان امور مالیاتی شهرستان کاشان اظهار داشت: مجوز جذب 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی عمومی در این سازمان صادر شده است.

وی افزود: با انجام استخدام این تعداد نیرو مشکلات نیروی انسانی سازمان و ادارات تابعه کاهش چشمگیری می‌یابد.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور در کاشان تصریح کرد: بحث مالیاتی در کشور آن طور که شایسته است تاکنون به خاطر نعمت‌های الهی که به این کشور عنایت داشته است مورد توجه قرار نگرفته بود ولی شرایط به وجود آمده ما را بیدار کرد تا به مالیات به عنوان یک درآمد پاک و سالم نگاه ویژه داشته باشیم.

وی مالیات را بازوی توانمندی برای تأمین هزینه‌های ارائه خدمات دولت به مردم دانست و افزود: همکاران‌مان باید از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و با تمام تلاش و اطلاع‌رسانی به موقع و نیز جمع‌آوری مالیات به بخش‌هایی که نیاز جامعه است یاری رسانند.

وی همکاری مردم در طرح خوداظهاری مالیاتی را مستلزم آگاهی مردم در محل و چگونگی صرف مالیات پرداختی توسط مردم و دریافت عادلانه مالیات از صنایع و مشاغل دانست.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور متذکر شد: در بخش جمع‌آوری مالیات باید تمامی صنایع و مشاغل شناسایی شوند و هرکدام  بسته به درآمدشان مالیات بپردازند و با آنها عادلانه برخورد شود. نه اینکه از یک کارخانه و مغازه شناخته شده با تبعیض مالیات گرفته شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول