اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌‌وبلوچستان:

تعامل بین مالیات و اصناف زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تعامل بین اداره کل امور مالیاتی و اصناف، زمینه‌ساز ارائه خدمات مناسب‌تر و بهتر است.

تعامل بین مالیات و اصناف زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهر زاهدان اظهار داشت: به یقین اصناف به سود قانونی خود قانع بوده و در تلاش نیستند تا با گرانفروشی به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند.

وی به نقش مهم اصناف و بازاریان  اشاره کرد و افزود: دولت نهایت اعتماد را به اصناف دارد به طوری که تمامی امور اصناف را به خودشان واگذار کرده است.

مقام عالی دولت در استان در ادامه به وجود افراد متدین و درستکار در عرصه بازار اشاره کرد و بیان داشت: حضور و حمایت اصناف در گوشه و کنار کشور عزیزمان یکی از ارکان مهم در اجرای دقیق طرح‌های اقتصادی به شمار می‌رود که این موضوع مورد توجه دولتمردان نیز قرار دارد.

نارویی با اشاره به طولانی‌بودن مرز خاکی استان با دو کشور افغانستان و پاکستان تصریح کرد: مرز تهدید نیست بلکه فرصتی است تا بتوانیم روابط اقتصادی خود را با کشورهای همسایه بیشتر کنیم.

وی همچنین در ارتباط با مشکلات مربوط به اصناف در شهر زاهدان بیان کرد: چنانچه خواسته‌های اصناف زاهدان به صورت مکتوب در اختیار اینجانب قرار داده شود و نماینده‌ای از طرف اصناف به طور خاص مسئول پیگیری آن باشد، آماده هر گونه همکاری و رسیدگی به مشکلات اصناف خواهم بود.

در ادامه این نشست، اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی زاهدان به ارائه نکته نظرات و طرح برنامه‌های آتی خود پرداختند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول