اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

معافیت مالیاتی طرح‌های مسکن مهر در گنبد‌کاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس با اشاره به معافیت مالیاتی طرح‌های مسکن مهر بر اجرای این معافیت در مورد پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان همانند شهرهای دیگر استان تاکید کرد.

معافیت مالیاتی طرح‌های مسکن مهر در گنبد‌کاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و پست در شهرستان گنبدکاووس در پروژه‌های مسکن مهر عملکرد خوبی دارند.

وی با عنوان اینکه به واسطه ثبت برج قابوس شهر گنبدکاووس نیز جهانی شده و ساخت و سازها در این شهر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه همگان است به مقایسه انتخابات نظام مهندسی استان گلستان با مازندران پرداخت و گفت: انتخابات نظام مهندسی گلستان با این گستره جغرافیایی تنها یک شعبه رأی‌گیری در گرگان داشت، این در حالی است که انتخابات نظام مهندسی مازندران در 24 شعبه و در 20 شهر این استان برگزار شد و انتظار این بود که شعب دیگری در وسیع‌ترین شهر استان گنبدکاووس استقرار می‌یافت تا رایزنی‌های داوطلبان تنها منحصر به یک شعبه نشود.

وی تصریح کرد: ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان استان گلستان 14 شهریور ماه با حضور تعداد 2 هزار و 917 مهندس و تعداد 59 نفر نامزد انتخاباتی برگزار شد.

جعفری با اشاره به معافیت مالیاتی طرح‌های مسکن مهر بر اجرای این معافیت در مورد پروژه‌های مسکن مهر شهرستان گنبدکاووس همانند شهرهای دیگر استان تاکید کرد.

وی اجرای فضای سبز، تسطیح معابر و کاشت تیرهای برق را از اقدامات انجام شده در پروژه مسکن مهر موسوم به کاج در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم استقبال خوبی از پروژه‌های مسکن مهر دارند و تلاش می‌شود بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان برای افتتاح در دهه فجر آماده‌سازی شود.

وی با اشاره به افزایش تقاضای کنتور برق در شهرستان گنبدکاووس بر لزوم تخصیص سهمیه بیشتر در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول