اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

متفاوت‌بودن برداشت‌ها از مقوله فرهنگ مهم‌ترین مشکل است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان مشکل موجود در فرهنگ را متفاوت‌بودن برداشت‌ها از این مقوله دانست و گفت: مسئولان ناچار به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در این ارتباط هستند.

متفاوت‌بودن برداشت‌ها از مقوله فرهنگ مهم‌ترین مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر پیشنمازی ظهر امروز در نشستی با مربیان و روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان از تشکیل سه دفتر در وزارت ورزش و جوانان پس از تاسیس این وزارتخانه خبر داد و اظهار داشت: دفتر برنامه‌ریزی تربیتی، دفتر امور فرهنگی و دفتر امور خانواده سه دفتر تشکیل شده در این وزارتخانه هستند.

وی بر وجود تفاوت بین فرهنگ واقعی موجود در ورزش کشور و نمود بیرونی آن تاکید کرد و افزود: بین تصورات و واقعیت فرهنگ ورزش کشور تفاوت‌های فاحشی وجود دارد.

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان به بزرگنمایی آسیب‌های موجود در ورزش توسط رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: بر همین اساس مسئولان ارشد خواهان تحول در امور فرهنگی ورزش هستند.

وی تشکیل کمیسیون تربیت بدنی را در ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای درخواست‌های موجود برای ایجاد تحول در فرهنگ ورزش کشور اعلام کرد.

پیشنمازی تاکید کرد: ورزش ظرفیت فراوانی برای تعالی فرهنگی دارد که متولیان فرهنگ کشور باید از آن نهایت استفاده را بکنند.

وی مشکل موجود در فرهنگ را متفاوت بودن برداشت‌ها از مقوله فرهنگ دانست و اضافه کرد: مسئولان ناچار به برگزاری نشست‌های هم اندیشی در این رابطه هستند.

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان مقولات موجود در فرهنگ ورزش را دارای دو مقوله عنوان کرد و گفت: اقدامات فرهنگی مقوله‌های اصلی و فرعی هم دارد.

وی تمرکز کارهای فرهنگی را بر روی بالا بردن عیار شخصیتی افراد دانست و ادامه داد: ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و جوانان در راستای ارتقای این فرهنگ انجام شده است.

پیشنمازی بر متعادل کردن ظرف وجودی ورزشکار تاکید کرد و افزود: این متعادل‌سازی با کمک‌گرفتن از اقدامات فرهنگی عملی می‌شود.

وی بر بی‌نظیر بودن نقش مربیان در تربیت جسم به ویژه روح و روان ورزشکاران اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت برای تربیت ورزشکاران نهایت استفاده را کرد.

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان به کم‌بودن دریافتی مربیان ورزشی اشاره و تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین آئین‌نامه جدیدی برای پرداخت حق‌الزحمه مربیان ورزش است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول