اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

نامگذاری روز مازندران برای ترویج فرهنگ علوی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: نامگذاری روز مازندران جدای اشاعه و تبلیغ فرهنگ و تاریخ مازندران برای تبیین و ترویج فرهنگ علوی است.

نامگذاری روز مازندران برای ترویج فرهنگ علوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته مشرک فرمانداران شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار در قالب ستاد بزرگداشت هفته مازندران اظهار داشت: در زمانی که کشورهای بزرگ با استفاده از فناوری‌های روز و رسانه‌ای، سعی بر اجرا کردن اهداف و ترویج فرهنگ غرب در کشورمان دارند مسئولان باید با توجه به رشد فزاینده برنامه‌های ماهواره‌ای با تقویت باورها و اعتقادات ملی و مذهبی و تبیین آن به جوانان، پیروز این میدان نبرد باشند که در غیر اینصورت جوانان برومند سرزمین‌مان را از دست خواهیم داد.

وی افزود: هرگاه در بعد فرهنگی به صورت منسجم و قوی عمل شد نتیجه عالی حاصل آمد. به همین منظور سرمایه‌گذاری در این بخش قوام جامعه را بیشتر می‌کند.

فرماندار قائمشهر یکی از فرهنگ‌های دیرینه و باثبات کشور را اعتقادات مذهبی و ملی عنوان کرد و گفت: نامگذاری روز مازندران جدای اشاعه و تبلیغ فرهنگ و تاریخ مازندران برای تبیین و ترویج فرهنگ علوی است چراکه اعتقاد و ایمان به اهل و بیت با خون مردم طبرستان عجین شده و جزیی از باورهای لاینفک مردم این دیار است.

پیرفلک با تاکید بر احیای سنت‌ها و تبیین ریشه‌های تاریخی باورها و اعتقادات به جوانان تصریح کرد: گاهی باورهای قابل دفاع برای جوانان تفهیم و تبیین نمی‌شود که موجب استهزای آن باورها و بی‌اعتمادی در جوانان می‌شود که لازم است برای احیا و نشر این آداب و رسوم و اعتقادات نیز قابل قبول بودن آن برای جوانان مطالعات علمی و تاریخی مناسب انجام شود و استمرار آن در سال‌های آتی نهادینه شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول