اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا تأکید کرد

اشاعه فرهنگ دینی از پنجره سیما

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا بر اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی از سوی صدا و سیما تأکید کرد.

اشاعه فرهنگ دینی از پنجره سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین امام جمعه شهرستان بویین زهرا با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در این دیدار با بیان اینکه نقش صدا و سیما در انتقال پیام و مفاهیم انقلاب اسلامی به جامعه و به ویژه جوانان بسیار مهم و حساس است، اظهار کرد: رسانه ملی در حال حاضر می‌تواند با نقش‌آفرینی صحیح گامی مؤثر را در راستای توسعه فرهنگ دینی جامعه اسلامی برداشته و سبب پیوند عمیق ملت با آرمان‌های اسلامی شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: همه مسئولان باید با در نظر گرفتن وظایف و جایگاه خود در راستای توجه به مردم و محرومان گام بردارند.

وی با بیان اینکه توجه به نقاط کم‌تر توسعه یافته و محروم و انعکاس مشکلات مردمی از جمله وظایف تعریف شده صدا و سیما است که باید به آن عمل کند، عنوان کرد: امیدواریم که صدا و سیمای مرکز قزوین با برنامه‌سازی مناسب بتواند زمینه را برای رشد و بالندگی فرهنگی استان قزوین انجام دهد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مقابله با شبیخون فرهنگی نیز از محور‌های مهم دیگری است که اهالی خدوم و تلاش‌گر رسانه‌های داخلی و به ویژه صدا و سیما لازم است به آن به عنوان مسئله اصلی جامعه در شرایط کنونی پرداخته و موجب ایجاد فضای معنویت و ایثار در کشور شوند.

زرینه بیان کرد: افق مسئولان رسانه ملی نیز باید مداومت بر مسئله فرهنگ و تعالی معنوی باشد.

وی اضافه کرد: احیای فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان و افراد دیگر نیز باید در نهاد ارزشمند و مهمی مانند صدا و سیما با جدیت پیگیری شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با قدردانی از پوشش مناسب و بسیار رضایت‌بخش خبری و تصویری از برنامه‌های اجرا شده در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مناطق مختلف استان قزوین عنوان کرد: فراگیری این نهاد بزرگ به اندازه‌ای است که در کم‌ترین زمان و به شیوه‌ بسیار مناسب می‌تواند اخبار و تحلیل‌های شفاف و بسیار دقیق را به حضور مخاطبان عام برساند.

زرینه با اشاره به لزوم توجه بیشتر به رویکرد جوان‌محوری در رسانه‌ها خاطرنشان کرد: در این حوزه تاکنون خدمات و برنامه‌های بسیار ارزشمندی از سوی صدا و سیما تولید و به پخش رسیده است و لازم است که امروز این رویکرد به صورت فراگیر‌تر گسترش یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول