اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور:

امنیت زندان‌ها در گرو فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور گفت: هر چه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها بیشتر باشد، آسایش و آرامش بیشتری بر زندان حاکم بوده و امنیت زندان در گروی فعالیت‌های فرهنگی است.

امنیت زندان‌ها در گرو فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمد راهروی خواجه پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان ارومیه اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته در این استان، زندان‌های آذربایجان‌غربی از وضعیت خوب و مطلوبی برخوردار هستند.

وی افزود: استان آذربایجان‌غربی در حوزه اشتغال زندانیان اقدامات خوبی انجام داده است و جزو استان‌های برتر در این زمنیه است.

راهروی خواجه با قدردانی از فعالان حوزه مدیریت زندان‌های استان افزود: این موفقیت به دلیل وفاق و همدلی مجموعه مدیریت زندان‌های استان، توجه ویژه مدیریت زندان‌های استان و مدیران بخش‌های مرتبط کسب شده است.

معاون اداره کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور ادامه داد: با توجه به جوان‌گرایی مدیریت زندان‌های استان ایده‌های نو و خوبی را از سوی جوانان دارای مسئولیت در این استان شاهدیم که مجموع این اقدامات سبب کاهش آسیب‌ها در این استان شده است.

راهروی خواجه در ادامه به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و تربیتی نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های سازمان زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت مددجویان برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین عوامل کاهش تخلفات در زندان است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی تأثیر بسیار خوبی بر مددجویان دارد و زندانیان با آشنا شدن با برنامه‌های فرهنگی امید بیشتری به زندگی آینده دارند.

به گفته راهروی خواجه هر چه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها بیشتر باشد، آسایش و آرامش بیشتری بر زندان حاکم بوده و امنیت زندان در گروی فعالیت‌های فرهنگی است.

وی گفت: اطلاع رسانی فعالیت‌ها، اقدامات یگان حفاظت، اشاعه فرهنگ قرآنی، اشتغال و حرفه آموزی، رسیدگی به بهداشت و درمان زندانیان و خدمات مددکاری از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند که اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی در این زمینه‌ها نیز به موفقیت‌هایی دست یافته است.

بازرسان ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر به منظور بررسی وضعیت زندان‌های استان آذربایجان‌غربی در دو روز،

از زندان‌های خوی، مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی ماکو، زندان ارومیه، ندامتگاه نسوان، کانون اصلاح و تربیت و مرکز اشتغال و حرفه‌آموزی زندان ارومیه بازدید کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول