اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی

مانور مقابله با حوادث غیر مترقبه در بیمارستان قائم برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه در بیمارستان قائم اسدآباد برگزار شد.

مانور مقابله با حوادث غیر مترقبه در بیمارستان قائم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز و به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی مانور مقابله با مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در بیمارستان قائم اسدآباد برگزار شد.

مدیر درمان بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مانور مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه در دو مرحله دور میزی و نمادین در بخش جراحی، برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مانور مقابله با حوادث غیر مترقبه در مدیریت بحران تأثیرگذار است.

سید علی موسوی با اشاره به اینکه در مانور دور میزی 12 نفر از افراد و مسئولان بخش‌ها، ریاست، مدیریت و کارشناسان مقابله با بحران حضور داشتند، افزود: در این مانور فیلمی از مانور در بخش اورژانس که در آذر ماه اجرا شده بود به نمایش گذاشته شد و مسائل و مشکلات در بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه به اجرای نمادین آتش‌سوزی در بخش جراحی اشاره کرد و گفت: در این مانور نمادین بیماران به کمک کادر درمان از اتاق خارج و تأسیسات مختلف برای خاموش کردن آتش به کار گرفته شد و در این بین آموزش‌هایی نیز به کارکنان و مسئولان بخش‌ها داده شد.

وی با تأکید بر اینکه نهادینه‌ شدن فرهنگ مقابله با حوادث غیر مترقبه در جامعه الزامی است، تصریح کرد: فرهنگسازی در زمینه مقابله با حوادث غیر مترقبه در جامعه نیاز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دارد که می‌تواند کمک شایانی به افزایش کارآیی و موفقیت مدیریت بحران در مواجه شدن با این حوادث داشته باشد.

مدیر درمان بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد در ادامه نقش مردم در زمان وقوع بحران و حوادث را تأثیرگذار خواند و افزود: نقش مردم در زمان وقوع حوادث و یاری‌رسانی به حادثه‌دیدگان از اهمیت فراوانی برخوردار است که می‌طلبد در این مواقع با حفظ خونسردی مسئولان بیمارستان را یاری دهند.

موسوی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد بیمارستان قائم مجهز به تأسیسات و امکانات برای مواقع بحران است، خاطرنشان کرد: مسئولان بخش‌های مختلف در بیمارستان برای مواقع بحران کاملاً توجیه شده و آمادگی دارند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول