اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حفظ آمادگی دستگاه‌ها اجرایی

مانور اسکان اضطراری و تخلیه در گناباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی، مانور فرضی اسکان و تخلیه اضطراری در ورزشگاه آزادی گناباد برگزار شد.

مانور اسکان اضطراری و تخلیه در گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی فرماندار گناباد ظهر امروز در این مراسم ضمن تشکر از دستداندرکاران برگزاری این مانور اظهار داشت: انسان‌های همیشه باید برای حوادث طبیعی و غیر طبیعی از یک آمادگی لازم و ضروری برخوردار باشند.

فرماندار گناباد افزود: ممکن است سال‌ها بگذرد و حادثه غیر طبیعی به ‌وجود نیاید ولی حفظ آمادگی یک امر طبیعی و ضروری است.

امیررضا مروی مقدم شهری دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان گناباد نیز در ادامه اظهار داشت: به منظور حفظ آمادگی دستگاه‌ها اجرایی مدیرت بحران شهرستان این مانور برگزار شد و برای اسکان موقت 20 خانوار امکاناتی در محل این اردوگاه مهیا شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان گناباد افزود: در محل اجرای این  مانور دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس 115، هلال‌احمر، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، مخابرات، برق، شهرداری، آتش‌نشانی، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و محیط زیست حضور و هر یک از دستگاه‌ها دخیل در این مانور توان خود را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: با بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی که صورت گرفته دستگاه‌های شرکت کننده در این مانور حدود 80 درصد بیش از مانور گذشته آمادگی داشتند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول