اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی صورت گرفت

برگزاری دومین مانور ایمنی و زلزله برای کودکان در مبارکه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی مبارکه گفت: همزمان با گرامیداشت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، دومین مانور ایمنی و زلزله توسط اداره بهزیستی شهرستان مبارکه و مهدهای کودک این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دومین مانور ایمنی و زلزله برای کودکان در مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارک، محسن محمودی ظهر امروز در دومین مانور ایمنی و زلزله برای کودکان اظهار کرد: با هدف ارتقاء آمادگی نو نهالان برای پناه‌گیری صحیح در زلزله و آشنایی با اصول اولیه ایمنی دومین مانور ایمنی و زلزله در سال جاری اجرا شد، که سعی کرده‌ایم در این مانور درصد یادگیری کودکان در موقع بروز حادثه را با نشان دادن عملی بال ببریم.

وی افزود: با توجه به اینکه کودکان از قشر آسیب‌پذیر در هنگام بروز حوادث هستند، پس باید در مورد ایمنی در هنگام حوادث و پیشگیری، این امر را آموزش داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه گفت: در این مانور آشنایی بیشتر نونهالان در زمینه پناه‌گیری درست، اصولی و صحیح در زلزله و همچنین آشنایی با اصول اولیه ایمنی در مورد پناه‌گیری و حمل مصدوم و همچنین پانسمان مصدوم به نونهالان آموزش و نونهالان با بهره‌گیری از آموزش‌های لازم به پناه‌گیری در چارچوب درب‌های ورودی کلاس وزیر میزها و مناطق ایمن اقدام کردند.

وی افزود: اجرای چنین مانورهای آموزشی می‌تواند در بروز حوادث، میزان خسارات جانی را در کودکان کمتر کند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول