اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نفت نهاوند:

مانور آمادگی اطفای حریق نهاوند با موفقیت برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت نفت نهاوند گفت: مانور آمادگی اطفای حریق و امداد و نجات در محل انبار شرکت نفت نهاوند با موفقیت برگزار شد.

مانور آمادگی اطفای حریق نهاوند با موفقیت برگزار شد

علی طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: با توجه به اهمیت فراگیری و یادگیری فنون اطفای حریق به طریق علمی هر ساله مانور اطفای حریق و امداد و نجات در سطح شهرستان در محل انبارهای شرکت نفت محل ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز برگزار می‌شود که نیروهای این مدیریت با نحوه مقابله با بحران به ویژه آتش‌سوزی و مهار آن از نزدیک به صورت عملی آشنا می‌شوند.

وی از حضور نیروهای امدادی نهاوند شامل نیروهای عمل‌کننده در مقابله با بحران خبر داد و گفت: در این مانور سه دستگاه آتش‌نشانی به صورت عملی در محل آتش‌نشانی نهاوند به صورت آماده‌باش حضور داشتند که با به صدا درآمدن نخستین زنگ تلفن بعد از پنج دقیقه و طی مسیر هفت کیلومتری مدیریت آتش‌نشانی تا محل انبارهای ذخیره‌سازی نفت، گازوئیل و بنزین شهرستان در محل وقوع حادثه فرضی حاضر شده و نسبت به مهار حریق اقدام کردند.

وی بیان داشت: آنچه که در این مانور مورد اهمیت واقع شده آمادگی نیروهای عمل‌کننده حوزه مدیریت شرکت نفت است که قبل از ورود هر نیروی امدادرسان باید با نکات کلیدی و مهم مهار بحران و اطفای حریق آشنا شوند از جمله اینکه به محض وقوع حادثه باید ابتدا نسبت به قطع خطوط انتقال گاز و برق اقدام کنند و تا رسیدگی نیروهای امدادی اقدامات اولیه را انجام دهند.

وی از دقت‌ نظر نیروهای هلال احمر به عنوان رکن اصلی امداد و نجات در حوزه شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای این نهاد به واسطه آموختن آموز‌ش‌های لازم با سرعت و دقت توانستند نسبت به خارج کردن و نجات حادثه‌دیدگان فرضی اقدام و با اقدامات اولیه درمانی و پزشکی سریعاً آنها را در کم‌ترین زمان ممکن به بیمارستان اعزام کنند.

وی ایجاد امنیت در مکان حادثه را مهم خواند و خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی نیز در زمان وقوع حادثه نسبت به تأمین امنیت محل و دور کردن مردم اقدامات مناسبی دارند.

وی برپایی مانور اطفای حریق و امداد و نجات را موفق ارزیابی کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول