اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های جنوبی کرمان:

مانور آزمایشی آمادگی در مقابل سوانح را محک می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار، فاریاب و منوجان گفت: برگزاری مانور آزمایش در سطح شهرستان‌ها آمادگی ما را محک زد و این تمرین‌ها ما را در مقابل هرگونه حادثه و سانحه آماده نگه می‌دارد.

مانور آزمایشی آمادگی در مقابل سوانح را محک می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن خانه‌زر ظهر امروز در جلسه ستاد حوادث و پدافند غیرعامل در این شهرستان اظهار داشت: در مواجه شدن با بحران باید بدانیم که در چهار مرحله به سراغ این مقوله برویم.

وی با بیان اینکه موازی‌کاری هدر رفت بودجه‌ها است، افزود: برای پیشگیری از حوادث و بلایا در زمینه ساخت‌ و ساز باید نظارت‌ها بیشتر از پیش باشد.

خانه‌زر تصریح کرد: توسط جمعیت هلال‌احمر پنج شهرستان جنوبی در زمینه آمادگی برای تشکیل تیم‌های امدادی اداره‌ها یک مربی اعزام می‌شود تا در هر نهاد یک تیم قوی و آموزش دیده وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید در هر اداره یک کمیته پدافند غیرعامل مشخص شود و شرح وظایف آن‌ها ابلاغ شود تا در هر زمان با آمادگی کامل با بحران روبه‌رو شویم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پنج شهرستان جنوبی کرمان گفت: در زمینه بازتوانی همت تمام مدیران اداره‌ها لازم است که به عنوان یک انسان در جای جای این کره خاکی بتوانیم به هم نوع خود کمک کنیم.

خانه‌زر با بیان اینکه به جای سخت کردن آگاهانه کار کردن را انتخاب کنیم تا همیشه در مأموریت محول شده موفق باشیم، تصریح کرد: برگزاری مانور آزمایش در سطح شهرستان‌ها آمادگی ما را محک زد و این تمرین‌ها ما را در مقابل هرگونه حادثه و سانحه آماده نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول