اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور لحظه صفر در شهرستان انار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور لحظه صفر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انار برگزار شد.

مانور لحظه صفر در شهرستان انار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، همزمان با هفته پیشگیری از اثرات بلایای طبیعی عصر امروز مانور لحظه صفر با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان انار برگزار شد.

مجید اعتمادی فرماندار انار در این مانور گفت: این مانور به منظور آمادگی بالاتر برای کنترل حوادث، پیشگیری و مقابله با بحران‌ها و تدوین راهکارها مؤثر است. 

وی تصریح کرد: پیش‌بینی، پیشگیری، آمادگی، مقابله‌، بازسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده‌ از مؤلفه‌های مهم در مدیریت بحران است.

اعتمادی افزود: با توجه به مستعد بودن انار و وجود گسل در این شهرستان، ارتقای میزان آمادگی، هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌ها، افزایش سطح آگاهی کارشناسان، بهره‌گیری از تجربه‌ها و شیوه‌های علمی و نوین از عوامل مهم در مدیریت مخاطرات طبیعی است.

وی عنوان کرد: مسئولان باید در این زمینه آینده‌نگری کرده و محلی با حداقل امکانات برای رفاه در ساعات اولیه بحران مدنظر قرار گیرد.

به گزارش فارس، جلسه شورای اداری شهرستان انار نیز با موضوعات هفته کاهش بلایای طبیعی، پیگیری مشخص شدن مسیر رودخانه‌ها در طرح جامع شهری و طرح هادی روستاها، مقاوم‌سازی بناها در خارج از محدوده شهری و چاره‌اندیشی برای خشکسالی برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول