اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کیار:

اردوی جهادی مصداق بارز خدمت به خلق است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه کیار گفت: اردوی جهادی مصداق بارز خدمت به خلق و از بزرگترین عبادت‌هاست.

اردوی جهادی مصداق بارز خدمت به خلق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام میثم نبوی ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح هجرت 3 در ناحیه مقاومت بسیج کیار اظهار داشت: اردوهای جهادی از آن جهت ارزشمند است که نقش بزرگی در جهت رفع محرومیت در جامعه دارند.

وی افزود: اردوهای جهادی در خودسازی افراد نقش عمده‌ای دارد زیرا یک فرد جهادگر تا خود را نسازد در جهت ساختن جامعه نمی‌تواند نقش‌آفرینی کند.

نبوی، اردوهای طرح هجرت را از عوامل موثر در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دانست و گفت: نیروی بسیجی نیرویی کارآمد در تمامی میدان‌های مهم کشور به شمار می‎رود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه کیار ادامه داد: برهمین اساس بسیجیان در قالب طرح هجرت 3 به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند.

نبوی در ادامه با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: مسلمانان در برابر پیامبر خود وظایف بی‌شماری دارند که هر فرد مسلمان مومنی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: تبعیت از پیامبر(ص)، الگوگیری، اطاعت، محبت و مودت از مهم‌ترین این وظایف است.

نبوی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را ناشی از خشم و عصبانیت دشمنان نسبت به بیداری اسلامی دانست و گفت: حضور در صحنه مردم، رنگ و بوی اسلامی داشتن حرکت‏ها و ضدیت این کشورها با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از دیگر دلایل توسل جستن دشمن به این اقدامات موهن است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با این اقدامات موهن، نشانه‌هایی از جنگ‌های صلیبی مدرن را آغاز کرده و صهیونیست‌ها سرکردگی صلیبیون نوین را به عهده دارند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول