اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

مسئولان در سنگر خدمت به مردم نهایت‌ توان خود را به کار گیرید

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ‌‌مسئولان در سنگر خدمت به مردم نهایت‌ توان خود را به کار گیرید‌.

مسئولان در سنگر خدمت به مردم نهایت‌ توان خود را به کار گیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی عصر امروز در مراسم تقدیر از ایثارگران این اداره کل اظهار داشت: دفاع مقدس یک آزمون الهی بود که مردم در پشت جبهه و درخط مقدم برای آن جانبازی کردند و به جرأت می‌توان گفت موفقیت‌های کشور در تمام عرصه‌ها، مرهون ایثارگری‌های آن زمان است.

وی افزود: آنان که در آن دوران، جان بر کف به سوی شهادت رفتند و از همه هستی خود جوانمردانه گذشتند در خط حمایت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دفاع از قرآن و اسلام در جایگاهی قرار گرفتند که امام راحل(ره) تبیین کرده بودند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بیان داشت: جنگ موهبتی بود که ارزش و اهمیت ما را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن نشان داد و در شرایطی که دشمن فکر می‌کرد کشور فاقد ارتش و نیروی مسلح منظمی است برنامه‌ریزی کرده بود که در کوتاه‌ترین مدت زمان کشور را تجزیه و عقده‌های خود را بر سر نظام خالی کنند اما قدرت رهبری بی‌نظیر امام راحل معادلات آنان را بر هم زد. 

راستی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتظار می رود آنچنان که در جبهه‌های حق علیه باطل تلاش می‌کردید تا به هدف خود که همانا پیروزی بر دشمن غاصب بود دست یابید اینک نیز در سنگر خدمت به هموطنان باید نهایت سعی و توان خود را بکار گیرید و بدین صورت برای دیگران الگو باشید.

در پایان این مراسم از 14 ایثارگر دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول