اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مسئولی که قادر به خدمت صادقانه به مردم نیست مسئولیت را رها کند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولی که قادر به خدمت صادقانه به مردم نیست باید مسئولیت را رها کند.

مسئولی که قادر به خدمت صادقانه به مردم نیست مسئولیت را رها کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مردم شهر برازجان اظهار داشت: ارائه خدمات صادقانه به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مسئولی قادر به خدمت صادقانه به مردم نیست باید مسئولیت را رها کند بیان داشت: مسئولی که نمی‌تواند خدمت صادقانه به مردم کند نباید پستی را اشغال کند و به فضل الهی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه متاسفانه در برخی موارد مطرح می‌شود که گازرسانی به برخی مناطق توجیه اقتصادی ندارد گفت: گازرسانی یکی از نیازهای اساسی شهرستان است و اعتقاد داریم که مردم تمامی مناطق باید از این نعمت برخوردار شوند و در نظام اسلامی توجیه اقتصادی برای خدمت به مردم نداریم و اگر خانواده‌ها در دوردست‌ترین نقاط زندگی می‌کنند باید از خدمات بهره‌مند شوند؛ نباید در ارائه خدمات زندگی با مردم تجارت کنیم و ادارات موظف به خدمت‌رسانی هستند.

وی ابراز داشت: بودجه دولت بودجه بیت‌المال و متعلق به مردم است و توجیه اقتصادی در نظام اسلامی برای ارائه خدمات زندگی به مردم از هیچ جایگاه و توجیهی برخوردار نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهرداری برازجان علت تاخیر در اجرای پروژه‌های مربوط به آسفالت معابر در برخی محلات شهر را تاخیر در شبکه گاز اعلام کرده و اجرای طرح آسفالت و حفاری مجدد به‌منظور اجرای پروژه گازرسانی را کاری عبث و بیهوده است و سبب هدررفت اعتبارات می‌شود.

موسوی‌نژاد یادآور شد: باید بین شهرداری و شرکت گاز توافقاتی به‌منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها صورت پذیرد و هیچ توجیهی وجود ندارد که شرکت گاز به دلایل مختلف اجرای پروژه‌های مربوط در شهرها را به تاخیر بیندازد و ارائه خدمات به مردم با مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: گاها اختلافاتی بین دستگاه‌های خدماتی و شهرداری به وجود می‌آید و اعتقاد دارم این مشکلات باید سریع حل شود؛ اختلافات باید سریع حل شود و نباید اجازه داد با گذشت زمان مشکلات مردم عدیده شود و در میان مردم نارضایتی ایجاد شود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: یکی از مشکلات نمایندگان این است که مسئولین با ایشان همکاری لازم را ندارند و مشکلات را به منظور پیگیری و رفع به ایشان ارائه نمی‌دهند؛ در چند ماه اخیر تنها برق شهرستان مشکل ترانس و مخابرات مشکل دکل را به ما انعکاس داده‌اند و هیچ ارگان دیگری مشکلات را با ما در میان نگذاشته است.

وی گفت: بارها به مسئولان اجرایی اعلام کرده‌ام که مشکلاتی که در راستای ارائه خدمات به مردم وجود دارد را به ما بگویید تا با پیگیری‌های لازم مشکلات را رفع کرده و زمینه خدمت‌رسانی به مردم را سرعت بخشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمادگی کامل داریم تا با پیگیری مسائل و مشکلات از مسیر وزارتخانه‌ای آنها را برطرف کنیم ولی تاکنون هیچ مدیری مراجعه نکرده است.

موسوی‌نژاد گفت: وجود مشکلات نشان از ضعف مدیران و مسئولان اجرایی دارد، چون گلایه‌های متعدد مردمی وجود دارد ولی راهکارها و نیازها را برای پیگیری‌ از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح نمی‌کنند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول