اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صائین‌قلعه تاکید کرد

لزوم بهره‌مندی مسئولان از فرصت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم

خبرگزاری فارس: امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر لزوم بهره‌مندی مسئولان از فرصت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم اضافه کرد: بی‌تفاوتی نسبت به مردم موجب سقوط انسان است.

لزوم بهره‌مندی مسئولان از فرصت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام علی طالبی‌لو در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به خلقت انسان‌ها اظهار داشت: همه چیز برای انسان خلق شده است.

وی با اشاره به دو بال ارتباط انسان‌ها گفت: ارتباط با خدا در قالب انجام واجبات و ترک محرمات و همچنین ارتباط با مخلوق و بندگان خدا دو بال ارتباط را شامل می‌شوند.

امام جمعه صائین‌قلعه افزود: پس از انجام واجبات و ترک محرمات هیچ مستحب و عملی به اندازه خدمت به بندگان خدا ارزش ندارد.

وی با اشاره به روایتی مبنی بر ارزش خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: هر کسی که خانه خدا را یک بار طواف کند، خداوند به او هزار حسنه داده و هزار گناه و معصیت را از او محو می‌کند.

طالبی تصریح کرد: همچنین خداوند هزار درجه به این شخص عنایت کرده و هزار درخت از درختان بهشتی برای او می‌کارد.

وی با بیان اینکه خداوند ثواب آزاد کردن هزار بنده را نیز به فردی که یک بار خانه خدا را طواف کند عنایت می‌کند، عنوان داشت:‌ بر اساس روایات ما اگر کسی حاجتی از برادر مومن خود برآورده سازد، برای او ثواب ده طواف نوشته می‌شود.

امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم از سوی مسئولان اضافه کرد: بی‌تفاوتی نسبت به خلق موجب سقوط انسان است.

وی افزود: اگر انسان نسبت به خلق خدا بی‌تفاوت باشد این کفر عملی است و همه مسئولان باید در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

طالبی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید فرصت‌ها را برای خدمت به مردم قدر بدانند، ابراز داشت: فرصت‌ها و لحظه‌ها می‌گذرند و کسانی سود می‌برند که از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده برده باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول