اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی اعلام کرد

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان لشکری آذربایجان‌غربی تا پایان ماه جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: پاداش پایان خدمت تمام بازنشستگان لشکری آذربایجان‌غربی تا پایان ماه جاری پرداخت می‌شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان لشکری آذربایجان‌غربی تا پایان ماه جاری

علی‌اصغر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اغلب افرادی که قبل از سال 79 حکم باز‌نشستگی خود را دریافت کردند به میزان 8 میلیون ریال پاداش معو‌قه خود را گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه فقط یک ماه از معوقات بازنشستگان نیروهای مسلح مانده است، تصریح کرد: سایر افرادی که با وجود بازنشسته شدن هنوز کل پاداش معو‌قه خود را دریافت نکرد‌‌ه‌اند تا یک ماه آینده پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

احمدی با اشاره به جمعیت 26‌ هزار نفری بازنشستگان نیروهای مسلح زیر پوشش این اداره در آذربایجان‌غربی، افزود: با احتساب مستمری‌بگیران این تعداد به 30 هزار نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این اداره ارتقای منزلت اجتماعی خانواده بزرگ نیروهای مسلح است و در تلاش هستیم در سال جاری بتوانیم خدمت بیشتری به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه دهیم.

احمدی اعلام کرد: باز‌نشستگان به‌ ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح سرشار از تجربه و دانش برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیاده‌سازی آرمان‌های مقام معظم رهبری هستند، بر این اساس تلاش می‌شود در حوزه‌‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از ظرفیت‌های موجود در این زمینه به نحو مطلوب استفاده شود.

احمدی با اشاره به تعداد افراد زیرپوشش در زمینه بیمه درمانی، گفت: 250 هزار نفر در بحث بیمه درمانی زیرپوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول