اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مسئولان قدر نعمت خدمت به مردم را بدانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: مسئولان باید قدر نعمت خدمت به مردم را بدانند و از هر تلاشی در راستای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نورزند.

مسئولان قدر نعمت خدمت به مردم را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند که نباید بگذارند جایگاهشان مخدوش و ضایع شود.

وی افزود: اگر مسئولان نخواهند مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم را از دست بدهند باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند که کسب رضایت مردم، رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: اگر رفع مشکلات مردم از سوی مسئولان میسر نباشد، مسئولان باید با ‌روی خوش مردم را راهنمایی کنند تا زمینه‌های نارضایتی مردم فراهم نشود.

موسوی با بیان اینکه درک قرآن کریم با درک اهل بیت (ع) میسر است، تصریح کرد: اهل بیت (ع) مفسر قرآن کریم هستند که تمام بیانات، فرمایشات و نصایحشان برگرفته از قرآن کریم است.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) در خصوص کمال عقل گفت: رسیدن خیر انسان به دیگران، در امان بودن مخلوقات از شر انسان، دلتنگ نشدن از رفت و آمدهای مردم، خسته نشدن از طلب علم، کار کوچک دیگران را بزرگ شمردن و کار زیاد خود را کم دانستن و ذلت الهی را بر عزت دیگران ترجیح دادن از نشانه‌های کمال عقل است که یک مسلمان باید به این نکات توجه داشته باشد.

موسوی افزود: انسان نباید از مسیر حق منحرف شود و بداند که بهترین ثروت در زندگی انسان، دین است که بسترهای لازم را برای رسیدن انسان به سعادت در دنیا و آخرت فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول