اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم:

مسائل حاشیه‌ای فرصت خدمتگزاری از دانشگاه را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، فناوری و تحقیقات گفت: مسائل حاشیه‌ای نباید وارد دانشگاه شود تا فرصت خدمتگزاری را از دانشگاه بگیرد بر همین اساس باید با وحدت و همدلی برای پویایی و توسعه دانشگاه گام برداشت.

مسائل حاشیه‌ای فرصت خدمتگزاری از دانشگاه را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ‌محمد مهدی‌نژاد عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به نقش مهم آموزه‌های اسامی در تربیت نسل جوان اظهار داشت: دانشگاه باید نیروهای متخصص، متعهد و ارزشی همچون دکتر چمران را پرروش دهد که اعضای هیئت علمی در تحقق این مهم نقش آفرین هستند.

وی افزود: برای تحقق تربیت نیروهای متعهد و متخصص باید موانع را برداشت و آنچه نیاز است با بهره‌گیری از خرد جمعی ایجاد شود.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: استاد باید غمخوار دانشجو باشد و با آن زندگی کند نه اینکه فقط به مسایل درسی خود اکتفا کند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه باید وجه همت خود را شناسایی و نیازهای جامعه را برطرف کند خاطر نشان کرد:  دانشگاه‌ها باید دغدغه مردم داشته باشند و در خدمت جامعه و افراد آن باشند در غیر اینصورت این نوع دانشگاه مدنظر ما نیست.

مهدی‌نژاد افزود: انجام کارهای بزرگ به تنهایی از عهده یک فرد به هر میزان توانمند باشد برنمی‌آید برهمین اساس در موفقیت و ناکامی دانشگاه برای رسیدن به ماموریت‌هایش رئیس، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان نقش دارند.

وی یادآور شد: مسائل حاشیه‌ای نباید وارد دانشگاه شود تا فرصت خدمتگزاری را از دانشگاه بگیرد بر همین اساس باید با وحدت و همدلی برای پویایی و توسعه دانشگاه گام برداشت.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، فناوری و تحقیقات اضافه کرد: مسئولان دانشگاه باید سعه‌صدر داشته باشند، دانشجویان، کارکنان و استادان نیز با انصاف در نقد عملکرد فضای با نشاطی در دانشگاه فراهم کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول