اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‏برداری توزیع برق سمنان خبر داد

ثبت 21 هزار پیام مردمی در سامانه فوریت‏های برق سمنان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از ثبت 21 هزار پیام مردمی در سامانه 121 واحد اتفاقات و فوریت‏های برق این استان در شش ماه نخست امسال خبر داد.

ثبت 21 هزار پیام مردمی در سامانه فوریت‏های برق سمنان

سعید قدس امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال، 21 هزار و 154 مورد تماس مردمی در سامانه 121 واحد اتفاقات و فوریت‏های برق استان سمنان ثبت شده است.

وی گفت: از مجموع 48 هزار تماس تلفنی با سامانه 121، بیش از 21 هزار درخواست مشترکان در سیستم ثبت حوادث و خاموشی‏ها ثبت شده که این پیام‏ها در زمینه خاموشی معابر، قطعی برق و یا موارد مرتبط با موضوع برق بوده است.

معاون بهره‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد: 7 هزار و 669 رکورد مربوط به قطعی برق مشترکان در تعرفه‏های مختلف بوده است.

قدس تصریح کرد: 5 هزار و 589 پیام هم با موضوع خاموشی موردی در روشنایی معابر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: 7 هزار و 896 مورد از تماس‏های مشترکان در نرم‏افزار 121 ثبت شده که به عنوان اشکالات داخلی سیم‏کشی منازل و اماکن مورد استفاده مشترکان و یا موارد مشابه بوده است.

معاون بهره‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: سامانه تلفنی 121 مرکز فوریت‏های برق به طور 24 ساعته آماده پاسخ‏گویی به مردم استان سمنان است.

قدس اظهار داشت: تمام مشترکان برق استان سمنان می‏توانند از طریق شماره 121 در تمام ساعات شبانه‏روز با اتفاقات برق تماس بگیرند و مواردی از جمله اشکالات شبکه و تاسیسات توزیع برق، قطعی‏های برق و خاموشی لامپ‏های معابر را به این مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول