اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ایستگاه شماره 3 آتش نشانی مشهد خبر داد

اعزام 21 دانش‌آموز حادثه دیده پله برقی بلوار سجاد مشهد به بیمارستان

خبرگزاری فارس: سرپرست ایستگاه شماره 3 آتش نشانی مشهد از سقوط 21 دانش‌آموز از پله برقی بلوار سجاد مشهد خبر داد و گفت: دانش‌آموزان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اعزام 21 دانش‌آموز حادثه دیده پله برقی بلوار سجاد مشهد به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن اسدی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: حادثه سقوط دانش‌آموزان از پله برقی بلوار سجاد مشهد در ساعت 10 و 35 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد.

سرپرست ایستگاه شماره 3  آتش نشانی مشهد در ادامه گفت: با توجه به بار ترافیکی محدوده بلوار سجاد مشهد و نیز به منظور امداد رسانی سریع‌تر به دانش‌آموزان آسیب دیده، تمامی چراغ‌های قرمز سبز نگه داشته شد و ناوگان توانست ظرف مدت 3 دقیقه و 40 ثانیه به محل حادثه برسد.

وی در بیان علت حادثه اظهار کرد: دلیل وقوع حادثه هنوز مشخص نیست اما در این ارتباط پیمانکار پروژه علت حادثه را شیطنت دانش‌آموزان عنوان کرده است اما، احتمال دیگری که در این رابطه وجود دارد نقص فنی در پله برقی این مکان است که در حال حاضر این مورد توسط کارشناسان در حال بررسی دقیق است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول