اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

باید از تمام پتانسیل‌ها برای برقراری امنیت استفاده شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت برقراری امنیت در جامعه گفت: باید از تمام پتانسیل‌ها به‌ویژه جوانان برای برقراری امنیت استفاده شود.

باید از تمام پتانسیل‌ها برای برقراری امنیت استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ورامین با ایشان، بر اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید در برقراری امنیت و نظم در جامعه از تمام پتانسیل‌ها به‌ویژه جوانان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اخلاق نیکو را یکی از صفات مهم نیروهای انتظامی خواند و عنوان کرد: اخلاق و برخورد نیروی انتظامی باید برای دیگر افراد جامعه الگو باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی باید با خلق خوب و در عین حال اقتدار به وظیفه خود عمل کند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با بیان اینکه در برهه حساس کنونی دشمنان با درک موقعیت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هجمه‌های خود را به اهداف فرهنگی و اعتقادی ما به بیشترین میزان خود رسانده‌اند، اظهار داشت: ما باید در این شرایط از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم و نیروی انتظامی نیز برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام جدی وارد عرصه شود و بداند مردم هم کمک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه برقراری کامل امنیت اخلاقی از ضروریات جامعه امروزی و مهم‌ترین مطالبه مردم از نیروی انتظامی است، تصریح کرد: ارگان‌ها، نهادها، ادارات، خانواده‌ها و همه افراد جامعه باید با تمام توان به نیروی انتظامی برای حفظ امنیت اخلاقی جامعه کمک کنند.

فلاحی، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ورامین نیز در ابتدای این دیدار برنامه‌های جدید فرماندهی انتظامی شهرستان را ارائه کرد.

این گزارش حاکی است، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول