سعید قدس امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال، 21 هزار و 154 مورد تماس مردمی در سامانه 121 واحد اتفاقات و فوریتهای برق استان سمنان ثبت شده است.
وی گفت: از مجموع 48 هزار تماس تلفنی با سامانه 121، بیش از 21 هزار درخواست مشترکان در سیستم ثبت حوادث و خاموشیها ثبت شده که این پیامها در زمینه خاموشی معابر، قطعی برق و یا موارد مرتبط با موضوع برق بوده است.
معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد: 7 هزار و 669 رکورد مربوط به قطعی برق مشترکان در تعرفههای مختلف بوده است.
قدس تصریح کرد: 5 هزار و 589 پیام هم با موضوع خاموشی موردی در روشنایی معابر گزارش شده است.
وی اضافه کرد: 7 هزار و 896 مورد از تماسهای مشترکان در نرمافزار 121 ثبت شده که به عنوان اشکالات داخلی سیمکشی منازل و اماکن مورد استفاده مشترکان و یا موارد مشابه بوده است.
معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: سامانه تلفنی 121 مرکز فوریتهای برق به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم استان سمنان است.
قدس اظهار داشت: تمام مشترکان برق استان سمنان میتوانند از طریق شماره 121 در تمام ساعات شبانهروز با اتفاقات برق تماس بگیرند و مواردی از جمله اشکالات شبکه و تاسیسات توزیع برق، قطعیهای برق و خاموشی لامپهای معابر را به این مرکز اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش20/ف4004