اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در استان زنجان

دانشجوی دانشگاه پیام ‌نور داور بین‌المللی کاراته شد

خبرگزاری فارس: رزاق محمدی، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برای نخستین‌بار در تاریخ کاراته استان موفق به کسب افتخار داوری بین‌المللی کاراته شد.

دانشجوی دانشگاه پیام ‌نور داور بین‌المللی کاراته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان این دانشجوی رشته الهیات دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان پس از 24 سال فعالیت در رشته ورزشی کاراته موفق به کسب این موفقیت شده است.

داور بین‌المللی 35 ساله زنجانی با اشاره به اینکه سهمیه ایران در کسب این رتبه 10 نفر بود اظهار داشت: فعال بودن در داوری رشته کاراته، داشتن شرایط فنی، به روز بودن اطلاعات رشته کاراته، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن کمربند دان پنج از جمله شرایط انتخاب داور بین‌المللی بود.

رزاق محمدی اضافه کرد: آزمون ارتقای داوری کاراته با شرکت داوران 45 کشور در مالزی برگزار شد.

لازم به ذکر است، ورزشکار موفق زنجانی از ششم مهرماه سال جاری در لیگ کشوری کاراته قضاوت خواهد کرد.

مربیگری درجه یک ملی، ریاست کمیته داوران هیئت کاراته استان، ریاست هیئت کاراته استان و مربیگری تیم کارگران استان از جمله افتخارات این ورزشکار زنجانی است.

محمدی پیش از این قهرمانی وزن +80 کیلو در سال 77 و 79، کسب پنج مقام کشوری با هدایت تیم کاراته کارگران استان، کسب مقام دومی و سومی قرائت قرآن در بین دانشجویان استان، کسب دیپلم افتخار به همراه تیم فنی و حرفه‌ای در مسابقات ملی مهارت، ریاست اتحادیه کارگران استان، نمایندگی منتخب انجمن اولیا و مربیان زنجان و فوق دیپلم معماری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول