اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور در گفت‌و‌گو با فارس:

نیازی به تیم تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور نیست

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور با اشاره به موضوع تحقیق مجلس از دانشگاه پیام نور گفت: استنباط بنده این است که با اطلاعاتی که در اختیار مجلس گذاشته شد، موضوع مورد نگرانی وجود ندارد و نیازی به تیم تحقیق و تفحص نیست.

نیازی به تیم تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور نیست

عسگر جلالیان امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تحقیق و تفحص مجلس از این دانشگاه بیان داشت: بحث نظارت، تحقیق و تفحص و سوال بر اساس اصول متعدد قانون اساسی از وظایف اصلی و کلیدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حق مسلم و طبیعی آنها است.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: معتقدیم که حضور مستمر بر سر دستگاه‌های اجرایی باعث بیداری، توجه، دقت و تلاش بیشتر می‌شود و ما به عنوان دستگاه اجرایی از هر نوع تحقیق، تفحص و سوالی استقبال می‌کنیم و حق طبیعی نمایندگان مردم می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص فرصتی ایجاد می‌کند تا دستگاه‌های اجرایی تلاش‌ها و زحمات خود را به سمع و نظر نمایندگان مردم برسانند، خاطرنشان کرد: آنچه که اخیرا درباره دانشگاه پیام نور مطرح شده است دغدغه نمایندگان نسبت به دانشگاهی است که درهمه جای کشور با بیش از 520 مرکز حضور دارد و مشکلات مالی که با آن درگیر هستیم محل این نگرانی‌ها بوده است که قابل تقدیر است.

جلالیان ادامه داد: بنده به عنوان معاون این دانشگاه در پارلمان در چارچوب ماموریت‌های دانشگاه و وزارت علوم با نمایندگانی که دغدغه خاطر در این زمینه داشتند، مذاکره کرده و جلساتی نیز برپا کردم و اطلاعات مدنظر آنها را در اختیار قرار دادم و تلاش کردیم تا دغدغه نمایندگان برطرف شود.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور گفت: استنباط بنده این است که با شفاف‌سازی صورت گرفته و اطلاعاتی که در اختیار مجلس، کمیسیون و نمایندگان گذاشته شده است، موضوعی که برای آنها نگرانی ایجاد می‌کرد در حال حاضر وجود ندارد و نیازی به تیم تحقیق و تفحص نیست.

جلالیان اذعان داشت: از این رو نمایندگان مجلس همکاری خود را با این دانشگاه شروع کرده‌اند و طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور از دستور کار مجلس خارج شد و با جلسه‌ای که متعاقب آن با ریاست دانشگاه برگزار کردیم، مقرر شد تا با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌های مجلس برای پیشرفت دانشگاه استفاده شود.

وی در پایان از تلاش‌های مجدانه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در پوشش خبرهای دانشگاه پیام نور کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول