اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون پارلمانی پیام‌نور کشور

رئیس مرکز پیام‌نور محمودآباد معارفه شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پیام نور محمودآباد با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام‌نور کشور و مسئولان استان و شهرستان معرفی و از رئیس سابق تقدیر شد.

رئیس مرکز پیام‌نور محمودآباد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، فرماندار و دیگر مسئولان استان و شهرستان، محمد نوروزی به عنوان رئیس جدید مرکز پیام نور محمودآباد معرفی و از زحمات مهدی مهدوی رئیس سابق این مرکز تقدیر شد.

مهدی مهدوی رئیس سابق مرکز محمودآباد در این مراسم با تقدیر از همه کسانی که در پیشرفت این مرکز همت کردند، تصریح کرد: این مرکز دانشگاهی در بهمن ماه سال 79 کار خود را با حدود 30 دانشجو در یک رشته بدون کمترین امکانات آغاز کرد و امروز شاهد هستیم این دانشگاه با بیش از 20 رشته و 2 هزار دانشجو رتبه‌های علمی برجسته‌ای در کشور کسب کرد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور محمودآباد دایرشدن فضاهای ایده‌آل آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پژوهشی در این مرکز را حاصل تلاش‌های مجموعه پیام نور مازندران دانست و افزود: باید از نگاه و تلاش‌های ارزشمند نماینده ادوار گذشته مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد که با همت ایشان بود که مرکز محمودآباد امروز به توسعه مناسبی دست یافته است.

مهدوی اذعان داشت: امروز بهترین روز زندگی من است چرا که توانستم این امانت را به بهترین شکل ممکن به خدمتگذاری دیگر بسپارم.

در ادامه نیز محمد نوروزی رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد تصریح کرد: خرسندم که فرصت خدمتگذاری به مردم فهیم محمودآباد که زادگاه من نیز است در دانشگاه پیام نور این شهرستان فراهم شده است و تلاش می‌کنم تا اهداف ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور را پیاده کنم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد با تقدیر از تلاش‌های ریاست سابق این مرکز بیان داشت: امیدوارم با همت همه کارکنان این مرکز بتوانیم روز به روز دانش‌پژوهی را در پیام نور گسترش دهیم.

نوروزی مهم‌ترین برنامه‌های خود را توجه به جنبش نرم‌افزاری، توسعه علم و پژوهش، ارتقای تحصیلات تکمیلی و تعدد آن در مرکز محمودآباد، ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی مدنظر مقام معظم رهبری، تقویت و ایجاد رشته‌های فنی و مهندسی، استفاده از روش‌های نوین آموزشی، ایجاد فرهنگ استاد و دانشجویی، توسعه آموزش‌های مجازی، ایجاد، توسعه و تقویت مراکز کارآفرینی و ... عنوان کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با اهدای تقدیرنامه و جوایز از تلاش‌های 12 ساله مهدی مهدوی تقدیر و حکم سرپرستی محمد نوروزی قرائت و به وی اهدا شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول