اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور استان یزد روز شنبه 15 مهرماه جاری در سایت ولایت دانشگاه پیام نور مرکز یزد برگزار می‌شود.

جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان یزد، در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور یزد که با حضور مسئولان استانی و ملی برگزار می‌شود، دانشجویان ضمن آشنایی با قوانین، آیین نامه‌ها و مقررات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی ورود خود به دانشگاه را جشن می‌گیرند.

جشنواره ملی حرکت هم همزمان با این جشن افتتاح و از ابتکارات دانشجویان دانشگاه پیام نور استان یزد شامل هواپیمای بدون سرنشین، روبات مسیریاب و روبات بشارت نور رونمایی می‌شود.

جشن ورودی‌های جدید صبح شنبه ساعت 8:30 ویژه خواهران و عصر شنبه ساعت 14:15 ویژه برادران برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد در ابلاغ بخشنامه‌ای ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب در مورد برگزاری این مراسم، بر لزوم و ضرورت حضور دانشجویان در این برنامه تاکید کرده و همکاری  و هماهنگی کامل کلیه مراکز و واحد های پیام نور استان در برگزاری این مراسم را خواستار شده است.

عباس کلانتری اظهار داشت: همزمان با افتتاح جشنواره ملی حرکت، در این جشن تمام ابتکارات، اختراعات، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان یزد به تماشا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول