اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

اعتقاد به ولایت فقیه با خون مردم ایران عجین شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: اعتقاد به ولایت فقیه در رگ‌های همه مسلمانان جهان ریشه دوانده و با خون و رگ مردم ایران عجین شده است.

اعتقاد به ولایت فقیه با خون مردم ایران عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اعتقاد به ولایت را رمز پیروزی مردم ایران در مقابل همه توطئه‌های جهان استکبار دانست و اظهار داشت: همین اعتقاد به امامت و ولایت است که امروز دشمنان ما را ترسانده و آنها را مغبون کرده است.

وی تصریح کرد: مردم ایران از امت رسول‌الله و ولایت امام رضا (ع) درس گرفته و تنها راه رسیدن به خدا را در تبعیت از ولایت و رهبری می‌داند.

خطیب جمعه اهواز خطاب به دشمنان اسلام و استکبار جهانی تأکید کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود در حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام تا سرنگونی شما قدم بر می‌دارد و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

حاجتی با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: امروز ایران اسلامی به نسلی افتخار می‌کند که اگرچه جنگ را ندیده است اما شراره‌های عشق به وطن و دفاع از حریم ولایت در جان آن‌ها زبانه می‌کشد و عاشق امام و رهبری هستند.

وی با محکوم کردن اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در ساخت فیلم موهن به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار داشت: دشمن زبون بعد از شکست‌های متعدد در عرصه‌های گوناگون، اهانت به پیامبر اسلام سرچشمه خوبی‌ها را مرتکب شد چرا که علت شکست‌های سنگین خود را در اعتقاد روز افزون مردم جهان به مسائل مذهبی و ائمه اطهار (س) می‌دانست.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: امروز نه تنها مردم ایران بلکه در همه کشورهای مسلمان، شور حسینی و الگو برداری از قیام عاشورایی است که آن‌ها را در مقابل دشمن راسخ نگهداشته است.

 

*درس تقوا از امام رضا (ع)

خطیب جمعه اهواز با تبریک میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) گفت: باید از زندگی آن امام درس و اقعی تقوا را بیاموزیم.

حاجتی دوران 20 ساله امامت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را یکی از حساسترین دوران‌های امامت ائمه (ع) عنوان کرد و افزود: علمای اهلل سنت نیز به زیارت آن امام می‌رفتند و بر گره گشایی و برکات و معجزات آن امام اذعان دارند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول