اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: در دولت نهم و دهم با وجود همه تبلیغات برخی از بدخواهان و دشمنان نظام، رویکرد دولت و به تبع آن فرمانداری شهرستان پاکدشت حمایت از قشر تولیدکننده و صاحبان صنایع است.

از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات صنایع پاکدشت با حضور مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و مدیران و مسئولان شهرستانی، فعالان اقتصادی و تجاری و صاحبان صنایع و معادن شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مقبلی ضمن گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم با وجود همه تبلیغات برخی از بدخواهان و دشمنان نظام، رویکرد دولت و به تبع آن فرمانداری شهرستان پاکدشت حمایت از قشر تولیدکننده و صاحبان صنایع است.

فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه دولت تمام توان خود را برای حل برخی مشکلات تولید و صادرکنندگان به کار بسته است، افزود: ما در کنار شما صاحبان صنایع هستیم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات شما را برطرف کنیم و با تمام توان آماده خدمت‌گزاری هستیم تا بتوانیم خدمات مطلوب را به صاحبان صنایع و صادرکنندگان در این شهرستان ارائه دهیم.

این گزارش حاکی است، در ادامه این جلسه صاحبان صنایع به بیان مشکلات خود پرداختند که عمده مشکلات آنان در حوزه مالیات، بیمه، هزینه‌های برق و گاز، خدمات شهری و ... بود که روسای ادارات ضمن پاسخگویی به این موضوعات تصمیمات لازم را در این زمینه اخذ کردند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول