اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان:

70 درصد گوشت قرمز کرمان در شهرستان‌های شرقی تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: میزان 60 تا 70 درصد گوشت قرمز کرمان در شهرستان‌های شرقی این استان کرمان تولید می‌شود.

70 درصد گوشت قرمز کرمان در شهرستان‌های شرقی تولید می‌شود

غلامرضا زیدآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به استعداد و توانایی تولید خوب دام در شرق استان کرمان فعالیت سازمان دامپزشکی در این مناطق به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی از آغاز طرح پلاک‌گذاری همراه با کد شناسایی در دام‌های سنگین شرق استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: کمک به دامداران منطقه و جلوگیری از ورود دام‌های قاچاق به سایر نقاط ‌از جمله اهداف این طرح است.

زیدآبادی افزود: به دلیل هم مرز بودن شرق استان کرمان با سیستان و بلوچستان و قاچاق دام از مرزهای شرقی همواره نگرش غیرمنصفانه‌ای نسبت به این مناطق وجود داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به حساسیت شرق استان کرمان این طرح بین 100 هزار رأس دام سنگین شرق استان اجرا می‌شود و به تدریج در صورت لزوم به سایر نقاط گسترش می‌یابد.

این مسئول فعالیت دامداران و دامپزشکی‌های شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: فرمانداران این مناطق در زمینه تامین اعتبار و حمایت معنوی تعامل خوبی با دامپزشکی دارند که این امر انگیزه دامداران و دامپزشکان این مناطق را افزایش می‌دهد.

زیدآبادی تصریح کرد: میزان 60 تا 70 درصد گوشت قرمز کرمان در شهرستان‌های شرقی این استان کرمان تولید می‌شود.

وی همچنین مخالفت خود را با بارانداز بودن شرق استان کرمان در زمینه پرورش دام را اعلام کرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول