اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم خبر داد

تولید بیش از 50 درصد ماهی‌های سردآبی استان اصفهان در سمیرم

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان سمیرم با اشاره به فعالیت 22مزرعه پرورش ماهی در سمیرم گفت: بیش از 50 درصد ماهی‌های سردآبی استان اصفهان با حجم یک هزار و 725 تن ماهی در شهرستان سمیرم تولید می‌شود.

تولید بیش از 50 درصد ماهی‌های سردآبی استان اصفهان در سمیرم

همت علی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: در سال گذشته در حدود 5 هزار و 500 تن ماهی با گونه‌های مختلف در استان اصفهان تولید شد که از این حجم تولید 3 هزار و 500 تن آن ماهی سردآبی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد ماهی سردآبی استان اصفهان در سمیرم تولید شده است، ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان سمیرم در حدود یک هزار و 725 تن ماهی سردآبی استان در این شهرستان تولید شده است.

مدیر جهادکشاورزی سمیرم همچنین از فعالیت 22 مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در بخش ماهی‌های سردآبی 60 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

وی به برگزاری همایش‌های مختلف با حضور مدیر شیلات استان و تولیدکنندگان شهرستان اشاره کرد و گفت: نیاز است نهادهای مختلف برای فرهنگ مصرف ماهی در جامعه تلاش بیشتری کنند.

انصاری اضافه کرد: با توجه به حجم تولید ماهی در این شهرستان، تشکیل شرکت تعاونی آبزی پروری در سمیرم ضروری است و بهره‌وران باید در این راستا اقدام کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول