اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

وجود 1300 کلاس تخریبی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یک هزار و 300 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که با مشارکت مردمی و خیرین برای بازسازی آن‌ها تلاش می‌شود.

وجود 1300 کلاس تخریبی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم خلیل رضایی ظهر امروز در نشستی با فرماندار تنگستان به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با انواع توطئه‌های فرهنگی به دنبال انحراف نسل جوان و نوجوان کشور است آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور رسالت سنگینی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس گامی بلند در آموزش روزآمد دانش‌آموزان است اعلام کرد: برای هوشمندسازی تمامی کلاس‌های درس در استان بوشهر به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رضای افزود: تاکنون 18 درصد از کلاس‌های درس در استان هوشمندسازی شده که باید این روند تسریع شود.

وی ادامه داد: امسال 10 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس این استان اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: یک هزار و 300 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که برای بازسازی آن‌ها با مشارکت مردمی و خیرین تلاش می‌شود.

وی اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم یک هزار و 100 کلاس در استان بوشهر احداث شده اما با توجه به حجم گسترده مدارس تخریبی، دولت به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست بر توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد و گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 13 و نیم میلیارد ریال به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

احمد جعفری‌نسب تصریح کرد: 18 مدرسه با 100 کلاس درس در شهرستان تنگستان تخریبی اعلام شده که اداره کل نوسازی باید در این خصوص پیگیرهای لازم را صورت دهد.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه نیاز دانش‌آموزان به امکانات و تجهیزات نوین آموزشی، هوشمندسازی کلاس‌های درس در اولویت امور بخش آموزش در شهرستان قرار دارد که در سال جاری نیز یک میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول