اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کونگ‌فو در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تقویت تیم ملی کونگ‌فو برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کونگ‌فو حضور قوی تیم ملی کونگ‌فو در تورنمنت‌های بین‌المللی را مهم‌ترین برنامه این فدراسیون طی امسال عنوان کرد.

تقویت تیم ملی کونگ‌فو برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالفضل حیدریان ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت کونگ‌فو خراسان‌شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه قرار است تا ورزشکاران این رشته در چند مسابقه برون مرزی شرکت کنند.

وی از این رشته ورزشی به عنوان یکی از رشته‌های مدال آور یاد کرد و افزود: در صورت حمایت‌های لازم شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در مسابقات ورزشی بین‌المللی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو با بیان اینکه جامعه ما بیشتر رشته‌های تیمی مثل فوتبال و والیبال را پذیرش دارد، اظهار کرد: بر اساس تجربه رشته‌های انفرادی برای کشور مدال آورتر بوده‌اند.

حیدریان همچنین با اشاره به وجود 19 سبک در کونگ‌فوی کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا برخی از سبک‌های این رشته ورزشی در مجامع بین‌المللی ورزشی ثبت شود.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو یکی از مشکلات این ورزش در کشور را ضعف زیر ساخت‌ها عنوان کرد.

به گفته وی با وجود فعالیت هیئت‌های استانی فدراسیون کونگ‌فو در تمام استان‌ها اما زیرساخت‌ها چه به لحاظ سالن اختصاصی و چه تجهیزات ضعیف است.

حیدریان اظهار کرد: فدراسیون کونگ‌فو این آمادگی را دارد تا در صورت تأمین فضای این رشته ورزشی امکانات و تجهیزات  لازم اعم از تشک، دستکش، کلاه و.. را تأمین کند.

وی از اختصاص هزار متر زمین در مجموعه ورزش آزادی تهران برای احداث سالن ویژه کونگ‌فو خبر داد و گفت: علاوه بر این سالن غذاخوری و خوابگاه نیز احداث خواهد شد.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو شمار ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح کشور را 700 هزار نفر اعلام کرد.

وی جمهوری اسلامی را از مستعدترین کشورهای این رشته ورزشی عنوان کرد و یادآور شد: آینده این ورزش در کشور

امیدوارکننده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول