اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام کونگ‎فو کاران چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری از اعزام 48 کونگ‌فو کار این استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام کونگ‎فو کاران چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

داریوش شهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات کونگ‌فو انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور سوم شهریورماه جاری به روش آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

شهرانی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام گرفته حدود 320 آقای کونگ‌فو کار و 150 بانوی کونگ‌فو کار از استان چهارمحال و بختیاری در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری از شرکت کونگ‌فو کاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد، و گفت: مسابقات قهرمانی کشوری به روش آزاد فدراسیون کونگ‌فو در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، افزود: چهارمحال و بختیاری با دو تیم کامل و در مجموع با 48 کونگ‌فو کار مجرب و باتکنیک در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی گفت: هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری به دلیل کسب هر چه بهتر و بیشتر تجربه رقابت‌های قهرمانی کشور برای ورزشکاران این استان، از تمام سهمیه خود در این مسابقات استفاده می‌کند.

شهرانی شرایط کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری را عالی توصیف کرد، و خاطرنشان کرد: ورزشکاران این استان تمرینات خوبی را در باشگاه شهران زیر نظر مربی هیئت کونگ‌فوی این استان انجام داده‌اند و از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

وی افزود: ورزش کونگ‌فو پر مدال‌آور‌ترین ورزش در استان چهارمحال و بختیاری است، و با توجه به شناختی که من از ورزشکاران این استان دارم مطمئنم در مسابقات قهرمانی کشوری نیز نتایج خوبی را بدست خواهند آورد، و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود اضافه می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول