اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو استان قم:

کونگ‌فوکاران قم به 3 مدال هنرهای رزمی کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از موفقیت رزمی‌کاران قمی در کسب سه مدال پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

کونگ‌فوکاران قم به 3 مدال هنرهای رزمی کشور دست یافتند

محمد خان‌احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کونگ‌فوکاران قمی مزد تلاش و تمرینات بسیار فشرده و جدی خود را در رقابت مدعیان قهرمانی پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی کشور با کسب سه مدال به دست آوردند.

وی ادامه داد: پیکارهای کونگ‌فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشور به همت فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشورمان به میزبانی اصفهان برگزار شد و طی آن رزمی‌کاران 26 استان از سراسر کشور برای کسب مدال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو کشور در فولاد شهر اصفهان برگزار شد و حاصل تلاش رزمی‌کاران قمی کسب سه مدال طلا و برنز بود.

وی بیان داشت: پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی کشور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شرکت مدعیان این رشته در اوزان مختلف برگزار شد و تیم اعزامی قم در اوزان منهای 71 و به اضافه 90 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد و در وزن منهای 76 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

خان‌احمدی عنوان داشت: در وزن منهای 71 کیلوگرم این دوره از مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور سعید چاردولی نماینده تیم اعزامی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بود که با شایستگی حریفان خود را از پیش رو برداشت و در دیدار نهایی نیز موفق عمل کرد تا به مقام قهرمانی و نشان طلای این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی یادآور شد: در وزن منهای 76 کیلوگرم نیز سعید علیرضالو به عنوان عضو تیم اعزامی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به مصاف حریفان رفت و در نهایت با وجود تلاش زیاد برای کسب مدال طلا، به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بیان کرد: در وزن به اضافه 90 کیلوگرم که یکی از بهترین‌های کونگ‌فو قم یعنی رضا اکرام‌فرد به عنوان نماینده قم به رقابت با حریفان پرداخت، حاصل این کونگ‌فوکار توانمند کسب مقام قهرمانی و نشان طلا بود.

وی خاطر نشان کرد: هفت کونگ‌فوکار به این دوره از رقابت‌ها اعزام کرده بودیم که در نهایت سه نفر آنها موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند و دو نفری که توانستند مدال طلای این رقابت‌ها را به دست بیاورند، به تیم ملی راه یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول