اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان:

بهترین دوره مسابقات کشوری کونگ‌فو در اصفهان انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان گفت: کیفیت فنی و میزبانی خوب اصفهان سبب شد تا به گواهی تمام شرکت‌کنندگان بهترین دوره مسابقات کشوری کونگ‌فو در این شهر به انجام برسد.

بهترین دوره مسابقات کشوری کونگ‌فو در اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان‌علی احمدی در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری کونگ‌فوی انتخابی تیم ملی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که سه روز به طول انجامید، ورزشکارانی از 24 استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات و استان‌های برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در مجموع رقابت‌های برگزار شده، تیم اردبیل با 31 امتیاز به قهرمانی دست یافت، تیم اصفهان با 25 امتیاز دوم شد و تیم لرستان نیز با 22 امتیاز به عنوان سومی دست یافت.

سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: سالن برگزاری و هتل اسکان تیم‌ها از سوی باشگاه ذوب‌آهن در اختیار ما قرار گرفت و موسسه مالی اعتباری فردوسی نیز اسپانسر این رقابت‌ها بود.

وی با اشاره به ابراز رضایت شرکت‌کنندگان در مورد میزبانی اصفهان تصریح کرد: مسئولان فدراسیون کونگ‌فو در مدت سه روز برگزاری این رقابت‌ها در اصفهان حضور داشتند و از نزدیک سطح کیفی مسابقات را دنبال می‌کردند.

احمدی ادامه داد: امکانات خوب میزبانی سبب شده تا شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات را بهترین دوره از لحاظ کیفی و میزبانی قلمداد کنند.

سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان افزود: هفته آینده نیز به مدت سه روز میزبان مسابقات کشوری بانوان و انتخابی تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول